Brev:
Weekendtur
18. juni 2008
Alder:
0 mdr.
Weekendtur
Hej Helen,
En kort spørgsmål der ganske enkelt går på følgende;
Vores søn er i dag 11 dage gammel og vi er om en uge inviteret på weekendtur.
Det vil sige at han på det tidspunkt er 22 dage gammel - Er det OK/ forsvarligt, at tage vores søn med hjemmefra i 3 dage i den alder?
Kærlig hilsen
Lucas´ forældre